بررسی و معرفی گجت ها

گجت های جدید و گجت های پوشیدنی که یکی از جذاب ترین بخشهای تکنولوژی می باشند: گجت و گجت های جدید بسیار جذاب می باشند

بررسی و معرفی گجت ها

گجت های جدید و گجت های پوشیدنی که یکی از جذاب ترین بخشهای تکنولوژی می باشند: گجت و گجت های جدید بسیار جذاب می باشند

گذراندن دوره برای آموزش حسابداری بهتر است یا کارآموزی؟

آموزشگاه حسابداری عصر نخبگان

 

اکثر فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری پس از آنکه مدرک خود را از دانشگاه می گیرند با حجم عظیمی از استرس و نبود اعتماد به نفس مواجه هستند. اگر بخواهیم کمی صادق باشیم باید حق را به آنان بدهیم؛ زیرا آنچه که برای ورود به بازار کار لازم است به طور مشخص در دانشگاه ها آموزش داده نمی شود. پس این سوال پیش می‌آید که چگونه به یک حسابدار با مهارت کافی تبدیل شویم؟

  ادامه مطلب ...

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2E

 هواوی واچ جی تی ۲E در برگیرنده ۱۰۰ مد ورزشی نظیر صخره نوردی، اسکیت برد و پارکور است و حافظه داخلی آن می‌تواند تا ۵۰۰ ترانه را در خود جای دهد. هواوی اعلام کرده که نسخه‌های قرمز و سبز این ساعت هوشمند با بند پلاستیکی منفذدار طراحی مشابه با اپل واچ نایک ادیشن دارند.


 

مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری و پشتیبانی از جی پی اس از دیگر به روز رسانی های این ساعت هستند، ضمن آنکه دو دکمه فیزیکی نیز در سمت راست صفحه ساعت اضافه شده است. هواوی واچ جی تی 2E علاوه بر رنگ های قرمز و سبز در قالب رنگ مشکلی نیز عرضه می شود و صفحه یا واچ فیس ساعت از بین دو گزینه مشکی و نقره ای قابل انتخاب خواهد بود.


عینک هوشمند جنتل مانستر ایکس هواوی

گروه IT: عینک هوشمند جنتل مانستر ایکس هواوی رونمایی شد. نام کامل محصول Gentle Monster X Huawei Eyewear Smart Glasses بوده و دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی است. هدف هواوی از ساخت این محصول، ارائه جایگزینی برای ایرباد بوده؛ وسیله‌ای که به لطف آن برای برقراری مکالمات تلفنی نیازی نیست چیزی را درون گوشتان بگذارید، بلکه گذاشتن این عینک شیک روی چشم‌تان برای صحبت با طرف مقابل کفایت می‌کند.

 
عینک هوشمند هواوی محصولی است که می‌توان با بهره‌گرفتن از آن به‌ تماس‌ها پاسخ داد. این، یعنی دیگر نیازی نیست برای تماس‌گرفتن لزوما گوشی را به‌گوشتان نزدیک کنید. این عینک کلیدی روی بدنه‌اش نخواهد داشت؛ بااین‌حال کاربر می‌تواند با ضربه‌زدن روی قسمت مخصوصی از قاب عینک، کارهای مختلفی نظیر جواب‌دادن به‌تماس‌ها را انجام دهد. گفتنی است این عینک از دستیار صوتی هوشمند هم پشتیبانی می‌کند.