بررسی و معرفی گجت ها

گجت های جدید و گجت های پوشیدنی که یکی از جذاب ترین بخشهای تکنولوژی می باشند: گجت و گجت های جدید بسیار جذاب می باشند

بررسی و معرفی گجت ها

گجت های جدید و گجت های پوشیدنی که یکی از جذاب ترین بخشهای تکنولوژی می باشند: گجت و گجت های جدید بسیار جذاب می باشند

بخشهای عمده بازاریابی شاهدانه

 

وضعیت صنعت شاهدانه امروز

محصولات ماری جوانا و شاهدانه مانند خوراکی ها ، روغن های CBD و سایر محصولات اکنون در 33 ایالت برای یک یا هر دو هدف ممکن قانونی: تفریحی یا پزشکی مجاز هستند. مصرف کنندگان شاهدانه در سال 2017 به 123 میلیون نفر رسیده اند که از سال 2009 رشد 85 درصدی داشته است. درآمد صنعت در سال 2018 به 10 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود تا سال 2021 بیش از 20 میلیارد دلار باشد. انتظار می رود که ایالت های دیگر امسال یا سال آینده لیبرال تر قوانین شاهدانه را وضع کنند ، از جمله کانکتیکات ، ایلینوی ، نیویورک ، نیوجرسی و رود آیلند.

 

از سال 2017 تا 2018 ، تبلیغات شاهدانه با 24٪ افزایش به 4.2 میلیون دلار رسیده است. با این وجود صنعت شاهدانه با مقررات دقیق و گسترده ای روبرو است. علاوه بر این ، از آنجا که هنوز بارهای منفی برای بسیاری از افراد در ایالات متحده به همراه دارد ، ناشران و رسانه های سنتی ممکن است از ترس ترساندن تبلیغ کنندگان سنتی و سنتی دیگر ، از پذیرش تبلیغات شاهدانه هوس کنند.

   

این صنعت هنوز در مراحل نوپایی خود قرار دارد ، بنابراین زمان مناسبی است که از رشد علاقه به محصولات حشیش در بین مصرف کنندگان استفاده کنیم تا ادعایی در این بازار پررونق مطرح کنند. با این حال ، این نقطه عطف حیاتی برای صنعت است. مارک های جدید و موجود در حال رقابت با مارک های کاملاً شناخته شده محصولات مصرفی هستند که شروع به ورود به عرصه حشیش می کنند. این افزایش رقابت همراه با محدودیت های تبلیغات در کنار هم مقاومت و تنش قابل توجهی را برای بازاریابان ایجاد می کند.

 

مقررات فدرال

دولت فدرال آمریکا هنوز هم ماری جوانا را به عنوان یک ماده غیرقانونی طبقه بندی می کند که علی رغم وارونه سازی گسترده ایالت ها ، ممکن است برای استفاده مصرف کننده فروخته یا خریداری نشود. در نتیجه ، هیچ تبلیغ چاپی یا مطالب بازاریابی از طریق نامه الکترونیکی ایالات متحده ارسال نمی شود.

 

علاوه بر این ، قانون مواد کنترل شده ، که در عنوان 21 ، بند 843 (c) قانون قوانین ایالات متحده کدگذاری شده است ، قرار دادن "در هر روزنامه ، مجله ، نسخه چاپی یا سایر نشریات ، هرگونه تبلیغ کتبی را با دانستن اینکه هدف به دنبال یا پیشنهاد غیرقانونی دریافت ، خرید یا توزیع یک ماده کنترل شده در برنامه I. "

 

تاکنون هیچ نهاد تجاری یا فردی به دلیل انتشار آگهی مربوط به حشیش در ایالتی که استفاده و فروش آن را جرم شناخته است ، تحت پیگرد قانونی قرار نگرفته است.

 

مقررات ایالتی و محلی

چارچوب نظارتی ایالتی مجموعه پیچیده ای از محدودیت ها و رویکردهای مختلف است. بیشتر ایالت هایی که شاهدانه را برای اهداف تفریحی یا پزشکی قانونی کرده اند ، به تبلیغات اجازه نمی دهند استفاده واقعی از محصول را توسط شخصی به تصویر بکشد. اکثر ایالت ها همچنین تبلیغات را از ادعای هرگونه اثر درمانی خاص یا مزیت سلامتی منع می کنند ، حداقل تا آنجا که ادعاها با مدارک پزشکی کاملاً پشتیبانی نمی شود.

 

برخی از ایالت ها مانند کالیفرنیا فقط در سایت ها ، کانال ها یا سیستم عامل هایی که درصد مشخصی از مخاطبان حداقل 21 سال دارند تبلیغات را مجاز می دانند. به عنوان مثال در کالیفرنیا ، این درصد 72 درصد است ، در حالی که در کلرادو 30 درصد است.

 

نوادا و پنسیلوانیا روشهای تأیید قبل از تبلیغات را در پیش گرفته اند. نیویورک نیاز به ارسال آگهی پیشنهادی سی روز قبل از انتشار دارد ، در حالی که به طور خاص تأیید قبلی را ارائه نمی دهد.

 

برخی از ایالت ها محتوای تبلیغات را محدود می کنند. به عنوان مثال ، مینه سوتا اجازه تبلیغات و قرار دادن نام تجاری و آرم در سایت های حشیش پزشکی را می دهد. با این حال ، نام و آرم نباید حاوی هیچ گونه تصویر یا ارجاع به حشیش یا لوازم خانگی باشد ، همچنین ممکن است در تبلیغات تصویری ( از نمادشناسی پزشکی سنتی ، مانند کادوکوس وجود نداشته باشد.

 

به خاطر داشته باشید که ممکن است قانون جدید برای بررسی در سطح ایالت ارائه شود. در نتیجه ، مهم است که تحقیقات را به طور منظم در قوانین ایالتی و قوانین در حال تعلیق خود به روز کنید تا اطمینان حاصل کنید که تجارت شما کاملاً مطابقت دارد.

 

تبلیغات دیجیتال

تبلیغات و بازاریابی دیجیتال هنوز هم احتمالاً بهترین مسیر برای تبلیغ کنندگان حشیش است. (سایت اخباری شفاف ) قرار دادن تبلیغات در شبکه های بزرگ یا در وبلاگ های مختلف ، وب سایت ها و کانال های ویدئویی یا تلاش برای ایجاد ترافیک به سایت خود از طریق بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی ایمیل یا کانال های دیگر ، همگی می تواند برای مشاغل شاهدانه مثر باشد.

 

فیس بوک در حال حاضر اجازه تبلیغات در مشاغل مرتبط با ماری جوانا ، اعم از دیجیتال ، سفارش پستی یا آجر و ملات را نمی دهد. گزارش شده است که این سایت در حال کاهش این محدودیت است که اجازه می دهد خرده فروشان ماری جوانا پزشکی و تفریحی مجاز به انجام تبلیغات در شبکه تبلیغاتی قدرتمند فیس بوک باشند.

 

قبلاً این سایت مسیر معکوس داده بود تا حداقل برای صفحاتی که مراحل تأیید سایت را طی کرده بودند ، به صفحاتی که شامل کلمات "شاهدانه" یا "ماری جوانا" هستند ، در نتایج جستجو نشان داده شود. بنابراین حتی اگر خود تبلیغات هنوز در سایت مجاز نیستند ، کسب و کار شما می تواند با ایجاد یک صفحه کسب و کار و پس از تأیید ، با استفاده از محتوای آموزنده و سرگرم کننده ، تصاویر ، به روزرسانی های اخبار و سایر اطلاعات ارزشمند ، از این پلتفرم به خوبی استفاده کند. مخاطبان شما قدردانی.

 

سایر شبکه های رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، اینستاگرام و Pinterest نیز بسته به آمار جمعیتی خاص مخاطبان شما بسترهای بالقوه مناسبی برای یک تجارت مرتبط با حشیش هستند. به عنوان مثال ، کاربران Pinterest تمایل دارند که خود را زن معرفی کنند ، بنابراین اگر محصولات شما به طور طبیعی مورد توجه خانم ها قرار می گیرد ، ایجاد و سنجاق کردن تصاویر زیبا به سایت ، پیوند دادن به وب سایت شما برای جذب سرب و پرورش آن ، هزینه دارد.

 

مشاغل شاهدانه نیز ممکن است به ویژه با استراتژی تبلیغات بومی مطابقت داشته باشند. این شامل ایجاد محتوایی است که پیام تبلیغاتی شما را به شکل آموزشی ، سرگرم کننده ارائه می دهد ، سپس آن تبلیغ بومی را در سایتی منتشر می کند که مخاطبان شما با چشم اندازهای هدف شما تداخل دارند. این روش به شما کمک می کند تا روایت خود را کنترل کنید و همچنین از "کور بنر" که باعث می شود کاربران تبلیغات وب سایت را نادیده بگیرند ، جلوگیری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد